El curs acadèmic 2017-18, en marxa

Els alumnes de 1r d'ESO en el primer dia d'activitat a l'institutEl dimecres 14 de setembre de 2017 l’Institut Josep Vallverdú va donar inici al curs acadèmic 2017-18. L’activitat al centre es va iniciar amb l’arribada del nou alumnat de 1r d’ESO al qual la directora, Antonieta Bernat, i la cap d’estudis, Carme Calderó, van donar la benvinguda a la casa amb una xerrada a l’aula magna. Posteriorment, aquests nous alumnes van conèixer els seus respectius tutors i van realitzar una petita visita als diferents racons de l’institut. Després dels alumnes de 1r, va arribar el torn de la resta de l’ESO, i, tot seguit, dels estudiants de batxillerat i dels diferents cicles formatius que ofereix el centre.

Amb aquesta benvinguda, l’any acadèmic 2017-18 es va posar en marxa, un curs que esperem que sigui d’allò més profitós per tot l’alumnat de la casa. Per tal de reviure aquest sempre emocionant primer dia de classe podeu visitar les següents galeries d’imatges: Benvinguda a l’alumnat de 1r d’ESO, estrena dels alumnes de batxillerat, i primer dia a cicles formatius.