Sortides tutorials final de curs a l’ESO

rsz_pixiz-25-06-2018-12-07-22

Divendres 22 de juny van tenir lloc les esperades sortides tutorials de final de curs de 1r, 2n i 3r de l’ESO. Els destins van ser variats, mentre els de 1r van optar per fer una ruta cultural per la Tarraco romana i tarda de jocs a la platja, els els de 3r van gaudir d’una diada a PortAventura i els de 2n van posar rumb a Alquézar, municipi aragonés de la comarca del Somontano i declarat patrimoni historicoartístic pel seu conjunt medieval.

Aquest any, després de diversos cursos escollint altres indrets, els de 2n van recuperar un dels destins clàssics del nostre institut: Alquézar, on van poder gaudir d’una activitat de senderisme aquàtic i tirolina. Sempre acompanyats per monitors professionals i per diverses professores del centre, els nostres alumnes van viure una experiència única en l’entorn incomparable que formen el riu Vero i la serra de Guara.

El resultat va ser un dia ple d’aventura i activitat per posar punt i final a les classes, gaudir de l’entorn ja sigui mar o muntanya i compartir temps amb els companys/es i professors/es amb qui hem fet camí al llarg d’aquest curs escolar 2017/18.

I ens acomiadem amb les imatges d’aquestes activitats, desitjant-vos que passeu UN BON ESTIU