Una representació d’alumnes de segon de batxillerat del centre participa a l’Olimpíada de Biologia celebrada a la UdL

Els quatre alumnes de l'institut que van participar a l'Olimpíada de Biologia acompanyats de la professora M. Carme LloberaEl dissabte 4 de febrer de 2017, una representació d’alumnes de segon de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va participar a la fase de Lleida de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya. Els quatre estudiants, acompanyats de la professora M. Carme Llobera, van haver d’enfrontar-se a una prova de cinquanta preguntes referides al temari de la matèria de biologia de batxillerat. Tot i la dificultat de les qüestions plantejades, l’experiència va ser molt profitosa tal i com narra el bloc de Biologia i Geologia del centre.