Una representació d’alumnes de 2n de batxillerat participa a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya

La represetació d'alumnes de l'institut que va participar a l'Olimpíada de BiologiaEl dissabte 3 de febrer de 2018 una representació de l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, integrada per les alumnes Alena Arbós, Yasmine Assiad i Anais Llimós, va participar a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya. Aquesta prova, que enguany arriba a la vuitena edició, va celebrar la seva fase classificatòria a la demarcació de Lleida a l’edifici polivalent de la Universitat de Lleida. L’objectiu de la prova és l’estímul de l’estudi de totes les branques de la biologia, una fita que, com a mínim en el cas de les nostres tres representants, va ser abastament assolida.