The English Day (Garrigues in touch)

cartell

El passat 12 de maig va tenir lloc la 2a edició de “The English Day (Garrigues in touch)” al pavelló de l’oli de les Borges Blanques durant tot el dia, de 9’00 a 16’30. Aquesta jornada va ser organitzada pels mestres de llengua estrangera de les Garrigues amb la col·laboració de diverses entitats i centres educatius, entre els quals hi havia el departament d’anglès de l’institut Josep Vallverdú amb una vintena d’alumnes voluntaris de quart d’ESO i de primer de Batxillerat com a monitors de suport a cadascun dels racons d’immersió de la pràctica oral de la llengua anglesa.

1

La jornada va ser un gran èxit, amb la visita dels més de 220 alumnes de 5è i 6è de primària de tota la comarca a aquest espai d’immersió en anglès, distribuïts en 18 grups de 12 o 13 nens cadascun, i que eren els representants d’un país de parla anglesa com El Regne Unit, Irlanda, Els Estats Units, Canada,  Austràlia, Nova Zelanda, Sudàfrica, Malta, Índia, Jamaica, Nigèria, Kenya, Gàmbia, Camerun, Sudan, Hong Kong, Bahames i Singapur.

Tots ells van passar pels sis racons on feien diferents tasques d’immersió en anglès (des del T-shirt corner, Mascot corner, Board Games corner, Moving games corner, Flashmob corner i el Photocall corner). S’ha d’aplaudir la gran professionalitat i generositat que van mostrar els nostres voluntaris, la gran dedicació i planificació de tots els mestres implicats en aquest macroprojecte i el paper de les entitats col·laboradores que van ajudar a que tota aquesta experiència fos possible.

Enhorabona als nostres alumnes voluntaris per la gran tasca que van dur a terme en aquest magnífic The English Day!

Departament de Llengües Estrangeres