SOLIDARIS A L’INSTITUT, NADAL 2015

1923bb6e-e1a7-4572-9ce5-0b308592cfd7Ja fa uns quants anys que el nostre institut participa en diferents campanyes solidàries abans de les vacances de Nadal amb l’objectiu de col·laborar però també de sensibilitzar l’alumnat i fer-los obrir els ulls vers altres situacions i problemàtiques.

Aquestes són les actuacions solidàries que realitzem del 9 al 22 de desembre:

DIVENDRES DIA 11 DE DESEMBRE: Recollida de diners per la Marató de TV3. Es passarà per les aules per recollir els diners en una capsa.

FINS AL DIMARTS 22 DE DESEMBRE:

Rifa solidària: Es vendran butlletes per al sorteig de diferents regals (una samarreta del Barça, entrades per al Força Lleida, una pilota signada pels jugadors del Força Lleida, etc.). El preu de la butlleta és 1 euro i el sorteig es farà el dia 22, durant la Festa de Nadal en què hi participa tot l’alumnat.

Recollida de productes d’higiene –xampú, colònia, sabó de mans i gel de bany- per a l’associació  Banc dels Aliments i Creu Roja. Les bosses amb els productes sol·licitats es podran deixar a la caixa que hem instal·lat al rebedor.

DIJOUS DIA 17 DE DESEMBRE: Recollida de diners per la campanya Solidaris amb Muisne (Equador). Es passarà per les aules per recollir els diners en una capsa.

DIMARTS 22 DE DESEMBRE: Com cada any, la paradeta de comerç just d’Intermon-Oxfam estarà instal·lada a l’Aula Magna. L’alumnat que vulgui col·laborar amb aquesta ONG podrà comprar productes a partir d’1 euro (xocolata, galetes, collarets, llibretes, cafè, etc).

Us animem a col.laborar perquè… ser solidari val la pena!