Microprojecte del 3r trimestre

e2123e68-d6d6-47ea-bb49-8e11d0cb1f34Durant la setmana del 13 al 17 de juny de 2016, l’alumnat de 1r i 2n de l’ESO va realitzar el microprojecte pertanyent al tercer trimestre i que portava per títol: “Què podem fer per ser feliços?”

Durant aquests dies, els i les alumnes van desenvolupar diferents activitats curriculars que cobrien totes les matèries treballades durant el curs (català, castellà, anglès, socials, naturals, EF, música, etc) juntament amb tallers de diversos àmbits (kahoot, microfilms, cuina, photoshop, tast d’olis, wall painting, tennis taula, balls en línia, senyals, curtmetratges , emociona’t, la dolçor, Vallver lirics), a més de la sortida anual que fan els alumnes de 1r de l’ESO a La Font Vella Nou Salts.

L’objectiu d’aquest projecte era que l’alumnat pugués relacionar el que passa a l’institut amb les seves vides reals. Partint del recull de fotos d’una quinzena, el projecte 1 DIA 1 FOTO, i relacionar-ho amb  les necessitats que tenim els éssers humans segons Maslow, l’alumnat havia d’aconseguir respondre amb productes finals  a la següent pregunta: QUÈ NECESSITEM ELS JOVES DE LES GARRIGUES PER A REALITZAR-NOS COM A PERSONES?  ……SER FELIÇOS?

En aquesta galeria de fotos podeu veure algunes de les fotos que ens heu fet arribar. Si en teniu més podeu enviar-les a insjosepvallverdu.cat@gmail.com i les inclourem.