“Master class” a l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat

IMG-20180411-WA0006

Avui dimecres 11 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat del centre han pogut gaudir de la conferència en llengua anglesa “Manage your Time”, impartida per l’escriptora i coach Goldie Nanwani. En ella, ha volgut compartir diferents estratègies sobre la gestió i organització del temps, no només durant l’etapa escolar de l’alumnat sinó també al llarg de la vida.

Goldie Nanwani és autora del llibre Thoughts Translated, un recull d’articles i poemes sobre la seva visió vers l’amistat, la família, amb el clar missatge de gaudir del que ens ofereix la vida, de tot allò que en un futur es convertirà en les nostres memòries inesborrables.

Si en voleu llegir més, podeu trobar un exemplar del seu llibre a la biblioteca del centre.

Molt agraïts al departament d’Ensenyament, que ha organitzat l’activitat i ens ha permès gaudir a tots, professorat i alumnat assistent,  d’una “master class” en llengua anglesa.

Galeria d’imatges de la sessió