L’Esquiada 2013 ja escalfa motors

Com ha vingut fent durant els darrers vint-i-quatre anys, el Departament d’Educació Física organitza, pel curs acadèmic 2012-2013, la tradicional Esquiada de l’Institut Josep Vallverdú amb l’objectiu d’apropar als alumnes del centre a una activitat esportiva i natural com l’esquí que no és pròpia de la comarca de les Garrigues.

L’esquiada de 2013 se celebrarà a la comarca de la Cerdanya permetent així als alumnes participants esquiar en pistes tant catalanes com franceses. Les dates previstes per l’esquiada d’aquest curs són les que van del 9 a l’11 de gener de 2013 i el preu de l’activitat és de 237 euros. L’alumnat interessat haurà de formalitzar la inscripció abans del 4 de desembre de 2012.

Per tal de conèixer més dades sobre l’esquiada podeu consultar els següents documents:

Circular Esquiada 2013

Normativa Esquiada 2013