“I Jornades de treball col.laboratiu amb microprojectes”

microDel 14 al  16 de març de 2016, l’institut Josep Vallverdú està duent a terme les jornades de microprojectes amb tot l’alumnat de la ESO. Amb el tema “Què podem fer amb un litre d’aigua”, es pretén que l’alumnat faci recerca tot contestant aquesta pregunta de manera autònoma, transversal i interdisciplinar i que aprengui a treballar de forma col.laborativa utilitzant les tecnologies de la informació (eines TAC).

Amb aquestes jornades que hem posat en marxa aquest any, ens endinsem en el que el Departament anomena Projectes d’innovació pedagògica, que són iniciatives d’un centre educatiu, que forma part de manera explícita del projecte educatiu de centre, i que pretén la millora, entre altres aspectes, de les competències dels alumnes.

Innovar té a veure, necessàriament,  amb la incertesa, el risc i el no previst. Aquests dies l’alumne explorarà, treballarà  la seva creativitat i el talent. L’estratègia serà aprendre durant el procés, tot fent els replantejaments que siguin necessaris.

Galeria d’imatges