Fi de festa per acomiadar el 2015

1El dimarts 22 de desembre de 2015, últim dia lectiu abans de les festes nadalenques, l’institut va celebrar la tradicional festa de Nadal. Aquest any hi va haver novetats en les activitats. La diada va començar amb “l’Hora del codi”, on  l’alumnat participant al  Codeweek  va explicar els jocs que havien creat; seguidament, tot el centre (alumnes i professors) va participar en una cursa/ caminada solidària pel terme de les Borges Blanques. En arribar, va tenir lloc el tradicional “bring-a-bottle-food party” on, a part de carregar forces compartint un bon esmorzar que havien organitzat i preparat per classes , vam poder descobrir futurs grans cuiners i pastissers, doncs van ser molts els que van portar pastissos casolans i inclús van fer crepes al menjador de l’institut.

La festa va continuar amb la cantada de Nadales, partits de futbol amistosos, jocs de taula (botifarra, escacs, bingo), jocs d’ordinador de la codeweek, exhibició de robots tecnològics i, com no podia faltar, la paradeta solidària amb productes d’Oxfam Intermón.

El fi de festa va ser d’allò més emocionant, doncs és quan es van lliurar els premis de la Codeweek i es va dur a terme el sorteig de la Rifa Solidària, amb premis com samarretes i pilotes de clubs esportius, etc

Podeu reviure alguns moments de la celebració nadalenca en la següent galeria d’imatges