El projecte de 1r ESO “Compartim un passeig per les Garrigues” assisteix com a finalista a la 5a edició dels mSchools Student Awards

patrimoni2

Dissabte passat  9 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO que aquest curs ha realitzat el projecte globalitzat Compartim un passeig per les Garrigues: benvinguts els nouvinguts!, va assistir a Barcelona a la 5a edició dels mSchools Student Awards.

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de projectes amb continguts d’interès i premiar els més singulars.

Aquest projecte, tutoritzat per les professores d’anglès  M. Carme Vergés i Maria Zapater i de castellà Sílvia Mateus, havia estat seleccionat com un dels 6 centres finalistes en la  categoria Mobile History Map , i per tant passava a la fase final. Dissabte però,  no va poder resultar guanyador.

Alumnes, professores i pares i mares van involucrar-se d’allò més per donar a conèixer el patrimoni de la nostra terra, l’herència cultural i arquitectònica que ens identifica.

Us enllacem unes imatges d’aquest dia que mostren el treball i esforç de tot aquest alumnat que va defensar el seu projecte davant el Jurat del concurs i alhora va gaudir d’aquesta enriquidora experiència .

Galeria d’imatges