DUES APPS DE L’aulABP ARRIBEN A LA FINAL DELS PREMIS MSCHOOLS

APPSmschools

Dues APPS de l’aulABP, guiades pels professors Francesc Solans i Maragda Peguero, arriben a la final dels premis mschools.

Les dues aplicacions proposades per l’alumnat de l’optativa d’informàtica de 4t d’ESO, de l’aulABP, han estat escollides finalistes en dos categories en els premis mSchools Mobile Learning Awards. L’APP dissenyada per MAPYOU permet geolocalitzar i arribar a la botiga més propera on poder comprar els productes de qualitat de les Garrigues (la lleteria, Priordei, actualment ja es troba al googleplay). Per altra banda PENTAJOIN ha dissenyat una APP (ESPLAPP, actualment ja al googleplay) per fer més engrescadores les gimcanes dels esplais amb la utilització dels mòbils. Ara caldrà posar a prova la seva competència comunicativa i defensar el treball a Barcelona per aconseguir el guardó en aquesta categoria.

Molta sort i felicitats a tot l’alumnat per arribar fins aquí.

Trobareu tota la informació sobre aquesta notícia en el blog del professor F.Solans:   http://aulabp.blogspot.com/2018/06/inspirats-en-mschools.html