CODEWEEK AL NOSTRE INSTITUT

1Per tal d’introduir i fomentar la programació i la robòtica a les aules, des del nostre institut ens hem proposat fer unes passes en el món del pensament computacional participant activament en la CODEWEEK, iniciativa promoguda per la Unió Europea i recolzada pel Departament d’Ensenyament, que s’ha celebrat conjuntament a tota Europa la setmana del 10 al 18 d’octubre de 2015.

El nostre centre s’hi ha volgut involucrar amb un total de 50 alumnes que, de manera voluntària, han volgut crear un producte utilitzant el llenguatge de programació Scratch. Per aconseguir això han treballat en equips a l’Aula Magna de dimecres a divendres durant  tota la jornada escolar fins la darrera hora de divendres, moment en el qual han presentat els productes a un tribunal format per professorat de diferents departaments.

L’aprenentatge de la programació a les aules va molt més enllà del sol fet de saber com funcionen i com es creen els programes. Fomenta moltes altres habilitats en els alumnes: la creativitat, el treball en equip, la col·laboració, la comunicació, la perseverança i la resolució de problemes, totes elles fonamentals per al desenvolupament professional en la societat actual.

Galeria d’imatges