CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI A L’INSTITUT

sant jordi1Un any més hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’institut fent una festa especial  que faci partícip a tot l’alumnat, tant en la preparació com en la participació, des de diferents vessants: cultural, lúdica i esportiva.

La festa ha començat amb un cercavila encapçalat pel drac de Sant Jordi i el gegant Josep Vallverdú, seguit d’un esmorzar popular ofert per l’AMPA.

Els escenaris on s’han dut a terme les activitats han estat diversos: l’entrada principal ha acollit el concert de la Coral de l’Ins i l’escala-en-hifi, on alumnes de l’ESO han interpretat èxits musicals actuals i d’èpoques passades que han fet gaudir a tot el públic que s’ha aplegat a les escales. La biblioteca ha donat cabuda al recital de lectura en diferents llengües del poema “ Preneu les roses” d’Olga Xirinacs i la mostra de Lectura en Veu alta realitzada per participants al darrer XII CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA  alguns dels quals han passat a les semifinals que es duran a terme el proper divendres 29 d’abril a Mollerussa. També a la biblioteca s’han pogut veure exposats diferents projectes fets des de l’àrea d’educació Visual i Plàstica. D’altra banda, l’Aula Magna ha allotjat l’exposició que el departament de física i química/biologia i geologia ha organitzat per l’ocasió: taules amb exposició de materials diversos, tallers per comprovar el nostre estat de salut, projecció de vídeos amb experiències del programa “Aquí En Parlem” i d’un projecte treballat a l’àrea d’educació Visual i Plàstica.

I les pistes del centre han aplegat partits esportius entre alumnat de l’ESO i que han estat organitzats pels professors d’Educació Física.

Mentrestant, i durant tot el matí, hi ha hagut una parada de llibres que oferia

exemplars de narrativa actual i punts de llibre elaborats per la mare d’una alumna,  els beneficis dels quals han estat lliurats al projecte “Solidaris amb l’Equador: Terratrèmol a Muisne, una illa per reconstruir “.

La diada ha acabat amb l’esperat lliurament dels premis literaris de Sant Jordi, organitzats pels departaments de llengua catalana, castellana, anglesa i francesa juntament amb l’AMPA  i l’entrega dels premis les Jornades Esportives.

Galeria d’imatges