Alumnes de l’institut fan servei al Gran Recapte

58072f5e-f5df-4072-a665-64777a9e58c7El passat 27 de novembre alguns alumnes de 3r i 4rt d’ESO del nostre centre, juntament amb les tutores Núria Escolà, Maite Granell, Noemí Jumbert i Sílvia Mateus, van participar en la gran recollida d’aliments que any rere any organitza el Banc d’Aliments. El lloc de trobada va ser el supermercat Condis de les Borges Blanques , allí els voluntaris oferien als clients una bossa per si volien col·laborar amb el Banc d’Aliments. Els borgencs van demostrar un any més la solidaritat i participació en aquesta gran campanya que marca els inicis de les festes de Nadal. I com no, agrair la participació dels nostres alumnes que, de manera voluntària, van voler fer un bon servei al gran recapte.

Si voleu veure les fotos que alguns dels participants ens han fet arribar cliqueu damunt la galeria d’imatges