L’alumnat de batxillerat assisteix a la conferència “La Celestina, segunda lectura” destinada a preparar aquesta lectura obligatòria a les PAU d’enguany

CelestinaUn grup format per una setantena d’alumnes de primer i segon de batxillerat del nostre institut van assistir, acompanyats per les professores Ma Eugènia Martí, Ma Isabel Roca i Ramona Vidal, a la conferència “La Celestina, segunda lectura” dictada per l’hispanista Joseph T. Snow, catedràtic emèrit de la Michigan State University, a l’auditori Enric Granados de Lleida el passat dia 3 d’abril de 2014.

La conferència s’inclou en el programa de preparació de les Proves d’Accés a la Universitat de 2014-2015 organitzat pel grup de Llengua i literatura castellana de l’Institut de Ciències de l’Educació on hi col·laboren professors de la UdL i de diferents instituts de les comarques de Ponent.