Un grup d’alumnes de primer cicle de l’ESO de l’institut visita Anglaterra en el marc de la London Week 2013

londonDel 6 a l’11 de maig de 2013, un grup 65 alumnes de 1r cicle de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques, acompanyats per 5 professors del centre, van participar en un viatge a Londres organitzat pel Departament de Llengües Estrangeres.  Els professors acompanyants van ser Amadeu Bonet, Maite Granell, Gemma Llovera, Anna Màsich i Maria Zapater.

Aquesta sortida està inclosa en el projecte PILE (Programa Integrat de Llengües Estrangeres) que s’està duent a terme a l’institut i gràcies al qual l’alumnat d’ESO treballa continguts de Ciències Experimentals, Ciències Socials, Tecnologia i Eticocívica utilitzant l’anglès com a llengua vehicular.

Al llarg de la setmana que l’alumnat va estar a Londres, el grup va visitar els llocs més emblemàtics de la ciutat, a més de museus i atraccions com ara el London Eye. Si visiteu l’enllaç del London Week blog podreu conèixer amb més detall les activitats desenvolupades durant el viatge així com també veure una bona pila de fotografies.