REUNIONS DE PARES

Aquesta setmana d’octubre, l’Institut Josep Vallverdú obre les seves portes als pares i mares de l’alumnat del centre per convidar-los a les tradicionals reunions tutorials d’inici de curs. Després d’una breu xerrada per part de la directora, Antonieta Bernat, els pares i mares seran convidats a assistir a la reunió del grup classe al qual assiteix el seu fill o filla.

Els horaris de les reunions són els següents:

Dilluns 26 d’octubre de 2015

A l’Aula Magna de l’Institut Josep Vallverdú

• 19.30h Pares i mares de l’alumnat de 1r d’ESO que vol conèixer el funcionament del programari informàtic del centre: paedagogus, weeras, moodle.
  • 20h Pares i mares de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO

Dimarts 27 d’octubre de 2015

A l’Aula Magna de l’Institut Josep Vallverdú

• 20h Pares i mares de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

Dimecres 28 d’octubre de 2015

A l’Aula Manga de l’Institut Josep Vallverdú

• 20h Pares i mares de l’alumnat de 1r i 2n de BATXILLERAT i  1r i 2n de CFGM i CFGS

Un cop fetes les respectives presentacions a l’Aula Magna, els pares i mares seran convidats a pujar a les aules amb els respectius tutors/es dels seus fills/es.