L’alumnat de segon de batxillerat participa a la Jornada d’Orientació Universitària i Professional de Tàrrega 2013

Com ja és tradició, l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega acollí, el passat 30 de gener de 2013, la vint-i-vuitena Jornada d’Orientació Universitària i Professional organitzada pels instituts de les comarques de Ponent. La jornada pretèn apropar a l’alumnat els diferents estudis existents avui en dia a Catalunya, tant a nivell universitari com de cicles formatius de grau superior, i oferir així més elements de judici per tenir criteri a l’hora de decidir el futur. L’Institut Josep Vallverdú hi participà amb una delegació 40 alumnes de segon de batxillerat al temps que assumí la responsabilitat de coordinar la taula on es presentaven els estudis relacionats amb els mitjans de comunicació i la publicitat.