Tres exalumnes de l’institut copen el podi dels guardonats de l’edició de 2017 del Premi Joves Investigadors de les Garrigues

Els tres exalumnes premiats en el moment de recollir el guardóEl dissabte 21 d’octubre de 2017, en el marc de l’XIa Trobada d’Estudiosos de les Garrigues, l’Espluga Calba va acollir l’acte de lliurament del Premi Joves Investigadors/es de les Garrigues que enguany arribava a la seva desena edició i que va tenir un podi format per tres exalumnes de l’Institut Josep Vallverdú que l’any passat cursaven segon de batxillerat al nostre centre.

El primer premi va recaure en Marc Capdevila, pel seu treball “El reg modern, un futur necessari”, mentre que el segon guardó va ser per Maria Masip per l’obra “Present, passat i futur del canal Segarra-Garrigues”. Finalment, el tercer premi, que completava aquest podi integrat per tres antics alumnes de l’institut, va ser per Íngrid Simó gràcies a l’estudi “X segles d’història. Castelldans, un recorregut pels carrers de la vila”.

Des de l’Institut Josep Vallverdú celebrem aquests guardons i traslladem la nostra més sincera felicitació als tres premiats que, cal recordar-ho, van ser distingits gràcies a tres treballs de recerca realitzats al nostre centre i tutorats, respectivament, per les professores Carme Llobera, Gerard Raïchs i Carme Calderó.