Un nou confinament, aquest cop de la classe de 4t d’ESO C, arran de la detecció d’un cas positiu de Covid-19

La notícia de l’aparició d’un nou cas positiu per Covid-19 entre l’alumnat de la classe de 4t d’ESO C de l’Institut Josep Vallverdú ha provocat el confinament d’aquest grup classe a partir de dimarts 20 d’abril de 2021.

D’acord amb el protocol del centre, els i les estudiants de 4t C seguiran les classes de manera telemàtica d’acord amb el seu horari habitual i, oportunament, seran cridats per realitzar la prova PCR.

Amb aquesta classe, ja són 3 els grups confinats durant aquesta quarta onada de la pandèmia. Una xifra que s’eleva fins als 25 si comptem els que s’han hagut de confinar des de l’inici de l’actual curs acadèmic.