L’exalumne Abel Bonet, guardonat amb el Premi a Treballs de Recerca de la Universitat de Lleida en l’àrea de salut i nutrició

L’exalumne de l’Institut Josep Vallverdú Abel Bonet, que va cursar el batxillerat al nostre centre durant el bienni 2018-2020, ha estat guardonat en el marc de la XVIIa edició dels Premis a Treballs de Recerca de secundària que concedeix la Universitat de Lleida.

En concret, l’Abel ha obtingut el premi en la categoria de salut i nutrició per la seva recerca titulada “Estudi mèdic de l’hemofília congènita” que va ser tutorada pel professor Xesco Guasch amb la col·laboració de la doctora i docent universitària Cristina Marzo, en el marc del Projecte Itinera que impulsa l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL.

Malgrat que la situació sanitària ha provocat que no es pugui organitzar l’acte tradicional de lliurament de premis, des de l’Institut Josep Vallverdú volem fer arribar la nostra més sincera felicitació a l’Abel pel seu merescut guardó.

Enhorabona i molts encerts en el camí universitari que has encetat enguany!