El govern català manté la realització de la Prova d’Accés a la Universitat a Lleida per l’alumnat del nostre centre tot i el confinament del Segrià

El govern de la Generalitat de Catalunya ha decidit mantenir la Prova d’Accés a la Universitat, la popular selectivitat, que ha de celebrar-se entre els propers 7 i 10 de juliol de 2020, a Lleida malgrat el confinament decretat per a la comarca del Segrià.

D’acord amb aquesta mesura, que ha estat anunciada el diumenge 5 de juliol a la tarda, l’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú que realitzarà la PAU s’examinarà a Lleida.

Per tal de poder superar els controls establerts arran del confinament del Segrià, els alumnes hauran de dur a sobre una declaració d’autoresponsabilitat i el comprovant de matrícula a la PAU 2020 (ja sigui imprès o mitjançant una captura al mòbil) on hi constin les seves dades.

Així mateix, hauran de seguir les indicacions de Salut que passen per mantenir les distàncies, dur mascareta i rentar-se sovint les mans.

Podeu trobar la informació completa que ha facilitat el govern català consultant aquesta nota de premsa.