L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú tanca el trimestre amb una sortida a Barcelona molt nadalenca

El dimarts 17 de desembre de 2019, un grup de 80 alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat per les professores Noemí Jumbert, Anna Màsich, Núria Sabaté i Clara March i pels professors Vicent Rambla i Ramon Usall, va realitzar una sortida a Barcelona de caràcter esportiu, lúdic i cultural que va servir, gairebé, per posar punt i final al primer trimestre de l’actual curs acadèmic.

Durant la seva estada a una Ciutat Comtal tenyida de Nadal, els i les alumnes van visitar en primer lloc les instal·lacions del FC Barcelona, el museu i l’estadi, tot i les restriccions en ser la vigília del Clàssic. Posteriorment es van desplaçar al centre de la ciutat on van descobrir les Rambles, l’escultura dedicada a Colom, el Fossar de les Moreres i la basílica de Santa Maria del Mar.

Després d’aquesta passejada, el grup va agafar forces amb un dinar de germanor al restaurant FrescCo del Maremàgnum, on al marge de poder gaudir d’un buffet lliure l’alumnat va poder visitar aquest centre comercial en vigílies de Nadal. La ruta va continuar amb una visita al pessebre de la plaça Sant Jaume, amb una cantada de Nadales i amb un tomb per la tradicional Fira de Santa Llúcia, a les portes de la Catedral barcelonina.

Per si tot això no fos poc, el dia es va cloure amb l’assistència, al Palau Blaugrana, al partit de l’Eurolliga de bàsquet que va enfrontar al Barça amb l’Asvel Villeurbanne francès. Al marge de la victòria blaugrana, l’alumnat va poder gaudir de la salutació i del regal de la samarreta de Pierre Oriola, el jugador del Barça orginari de Tàrrega, a les comarques de Ponent.

Si voleu reviure aquesta sortida tan nadalenca, no dubteu a visitar la següent galeria fotogràfica.