L’alumnat de 4t d’ESO de l’institut col·labora amb el Gran Recapte a la comarca de les Garrigues

A l’igual que en els darrers cursos acadèmics, l’activitat solidària de l’Institut Josep Vallverdú ha dut a l’alumnat de 4t d’ESO del centre a col·laborar amb el Gran Recapte, organitzat pel Banc dels Aliments, a la comarca de les Garrigues.

Els i les estudiants, en el marc del servei comunitari que, coordinat per la professora Anna Màsich, realitzen durant el darrer curs de l’Ensenyament Secundari Obligatori, han col·laborat en el Gran Recapte que es va celebrar els dies 22 i 23 de novembre de 2019 a la gran majoria de supermercats de la comarca.

L’alumnat de 4t d’ESO, després d’haver rebut una conferència a càrrec de representants del Banc dels Aliments de Lleida, va participar en la recollida d’aliments engreixant així les nodrides files de voluntaris i voluntàries que a les Garrigues i al conjunt de Catalunya van decidir col·laborar amb aquesta iniciativa que, d’altra banda, va ser tot un èxit que va propiciar la recollida de 4.000 tones d’aliments arreu del país. Una fita que va ser possible, entre d’altres, gràcies a l’activitat solidària del nostre alumnat.