Sortida a Londres dels alumnes de 3r d’ESO de l’Oral English Practice

Entre els dies 11 i 17 de juny de 2012, els i les alumnes de 3r d’ESO del nostre institut que cursen l’assignatura d’Oral English Practice van realitzar una sortida cultural a Londres, la capital britànica, per tal de posar en pràctica els coneixements d’anglès oral adquirits durant el curs. Acompanyats pels professors Ramon Usall i Magda Isan, els alumnes es desplaçaren fins a l’aeroport de Stansted des de Saragossa, i un cop a Londres s’allotjaren en un hostal situat al centre de la ciutat, just a tocar de Rusell Square i del British Museum.

Durant la seva estada londinenca els alumnes visitaren els principals atractius de la capital britànica. El Big Ben i les Houses of Parliament, el London Eye, la catedral i l’abadia de Westminster, el Palau de Buckhingam i el famós canvi de guàrdia, el meridià 0 a Greenwich, el vaixel Cutty Sark… L’art també fou protagonista de la sortida amb les visites a la National Gallery, la Tate Gallery i el British Museum. De fet, la vessant cultural es completà també amb l’assistència, al Playhouse Theatre, a la representació del musical “Dreamboats and petticoats” que recreava el naixement del rock’n’roll i la febre que aquest despertà entre els joves britànics dels anys 50 i 60.

Al marge d’aquestes activitats també hi hagué temps per a visites més lúdiques, com la que els i les alumnes realitzaren al Madame Tussaud’s, el mític museu de cera londinenc. A més, i aprofitant que l’estiu d’enguany Londres acollirà els Jocs Olímpics, també visitaren el Parc Olímpic a Stratford, on pogueren presenciar l’evolució de les obres i alguns dels principals edificis que esdevindran símbols de la cita olímpica de 2012.

Després d’una setmana, doncs, d’intensa activitat, els participants retornaren a les Borges Blanques amb una mica més de ganes per aprendre anglès i amb la maleta plena de records i experiències.

Podeu consultar les imatges del viatge al següent enllaç.