Un grup d’alumnes de primer cicle de l’ESO de l’Institut Josep Vallverdú visita Londres per conèixer la capital britànica i practicar l’anglès

londres2015Del 5 al 9 de maig de 2015,  l’alumnat del primer cicle de la ESO realitzà la tradicional sortida a Londres organitzada anualment pel Departament de Llengües Estrangeres de l’institut. Durant el viatge, els i les alumnes, acompanyats pels professors Amadeu Bonet, Maite Granell, Gemma Llovera, Anna Màsich i Maria Zapater, van poder gaudir de diferents visites als principals indrets d’interès turístic i cultural de la capital britànica a més de poder practicar l’anglès.

Si voleu reviure les aventures londinenques del grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut podeu fer-ho visitant en la galeria de fotografies del viatge.