Les castanyes i els panellets de l’alumnat del SIEI i de l’Aula Oberta animen la festa de la Castanyada a l’institut

L’Institut Josep Vallverdú es va afegir a la festa de la Castanyada a través de la iniciativa dels alumnes del Suport Intensiu per a l’Educació Inclusiva (el SIEI, l’antiga USEE) i de l’Aula Oberta que, acompanyats de les seves respectives tutores, van decidir animar la celebració elaborant castanyes i panellets.

Mentre que els alumnes del SIEI van decidir elaborar una àmplia gamma de panellets que van oferir al conjunt del professorat i personal de la casa, i, lògicament, a les seves famílies ; els integrants de l’Aula Oberta van optar per vendre castanyes i panelletes entre els seus companys de centre per tal de recollir fons per a la realització d’activitats.

Les dues iniciatives van servir, doncs, perquè l’Institut Josep Vallverdú celebrés la seva particular Castanyada, mantenint així viva la tradició de menjar castanyes i panellets.