L’alumne de l’institut David Piñol, guanyador de la fase provincial del concurs d’instal·ladors elèctrics

El dijous 20 de setembre de 2012, la seu del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida va acollir la fase provincial de Lleida del XIIè concurs de joves instal·ladors elèctrics i de telecomunicacions. L’Institut Josep Vallverdú hi estigué representat pels alumnes David Piñol i Arnau Carré, així com també pel professor Antoni Giné que els acompanyava.

Després de la realització de les diferents proves del concurs, una teòrica i una altra de pràctica d’una durada de 7 hores, David Piñol, alumne del nostre institut, quedà situat en primer lloc, seguit per Arnau Carré, també estudiant d’aquesta casa. El doblet dels alumnes del Josep Vallverdú demostra el nivell i les competències que assoleixen els alumnes que cursen el cicle d’instal·lacions elèctriques.

David Piñol, el guanyador de la fase provincial, participarà properament a la fase estatal del concurs que es disputarà a Madrid i que permetrà, en cas de victòria, l’accés a la fase internacional. Aquest concurs promou la família professional de l’electricitat i l’energia entre els joves i estableix vincles entre l’alumnat d’aquests estudis i el m´çon professional.

El David Piñol s’afegeix a la llarga llista de guanyadors que anteriorment han sortit de l’Institut Josep Vallverdú, un fet que suposa un reconeixement a la feina del professorat del centre.

Si voleu veure més imatges del concurs, podeu fer-ho visitant aquest enllaç.