Viatge cultural a Dublín de l’alumnat de segon de batxillerat

Els i les alumnes del segon de batxillerat humanístic i social realitzaren, entre els dies 21 i 25 de març de 2012, una sortida cultural a Dublín, acompanyats pels professors Magda Isan i Ramon Usall. Durant els cinc dies d’estada a la capital irlandesa, l’alumnat visità els diferents indrets d’interès de la ciutat: la catedrals de Sant Patrici, el Dublinia, el castell de Dublín, el City Hall, la Galeria Nacional d’art, el Museu d’Història Natural, el parc de Saint Stephen’s Green, la fàbrica de la mítica cervesa Guinness, la destil·leria del whisky Jameson, el General Post Office, bressol de la revolta irlandesa de 1916… A més, el viatge també tingué episodis més lúdics com l’assistència a la representació del musical “Improbable Frequency” al Gaiethy Theatre, a un partit de futbol gaèlic a Croke Park o a l’ambient nocturn del sempre animat Temple Bar.

Podeu veure les imatges del viatge al següent enllaç.