Setmana Europea de la Mobilitat

Benvolgudes famílies,

Del 16 al 22 de setembre se celebra la Setmana Europea de la Mobilitat. El municipi de Gurb i l’institut ens sumem a la programació d’actes d’aquesta setmana, per la qual cosa el proper divendres dia 21 de setembre el carrer de l’Olivera (on està situat l’institut) estarà tallat. Recomanem venir a l’institut a peu, amb bicicleta o utilitzant el transport públic. En cas d’haver de venir amb cotxe, recomanem deixar els alumnes a la rotonda més propera a l’institut.

Com a actes de la Setmana Europea de la Mobilitat, i aprofitant que el carrer estarà tallat, l’institut també oferirà, al llarg del matí i per tota la comunitat educativa, les activitats següents:

• Taller d’inspecció tècnica de bicicletes (ITB)
  • Circuit per practicar l’habilitat i equilibri amb la bicicleta

Tots els alumnes o famílies que vulguin, poden portar la bicicleta per tal que se li faci la revisió.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

Departament d’Educació Física