Resultats de les eleccions al Consell Escolar

Avui, dimarts dia 27 de novembre, s’han realitzat les eleccions al Consell Escolar. A continuació, us compartim els resultats:

Els candidats guanyadors del sector alumnes han estat el Gerard Morán, de 3r d’ESO, i l’Ona Creixans, de 2n d’ESO, que han obtingut molts vots de les seves companyes i companys. El candidat guanyador del sector famílies ha estat el Joan Martínez, pare d’una alumna de 2n d’ESO. Finalment, els cinc professors més votats pel claustre que representaran el sector professorat al Consell Escolar són el Pere Vila, la Sílvia Cabarrocas, la Núria Capdevila, la Montse Ferrer i la Núria Vidal.

Moltes gràcies a tothom que hi ha participat, com a candidats i com a votants.