Dos equips de l’institut, a la final del torneig Rugby Flag

El passat dilluns dia 26 de novembre, els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’institut van participar al Rubgy Flag, un torneig de rugbi organitzat pel club Crancs que va comptar amb la participació de tres instituts d’Osona: el Jaume Callís de Vic, l’Antoni Pous de Manlleu i l’Institut de Gurb. El torneig s’havia de jugar al camp de rugbi de Vic, però, degut al mal temps, es va traslladar al pavelló Castell d’en Planes.

Va ser una jornada lúdica on els alumnes van poder practicar aquest esport d’equip que s’havia treballat anteriorment a les classes d’educació física. Dos equips de la classe de 4t d’ESO A del nostre centre van arribar a la final, i el centre va resultar, per tant, guanyador del torneig. Els alumnes van gaudir molt d’aquesta jornada esportiva.

Podeu veure totes les imatges de la jornada a la galeria de fotografies d’aquesta pàgina web.