Premi Emili Teixidor

El curs passat, arran de la proposta de la Xarxa de Competències Bàsiques, l’Institut de Gurb es va organitzar per tal de poder desenvolupar i dur a terme el treball per projectes al centre, concretament a l’espai de les optatives de 1r i 2n. Per aconseguir això, vam organitzar una FIC (formació interna de centre), en la qual tot el professorat del centre es va dividir en 8 equips que van permetre desenvolupar i dur a terme aquests projectes. A 1r es van crear quatre projectes (el Musical, el CUC –Conta’m un conte-, Remeis sota la boira i Mens sana in corpore sano), i a segon quatre més (el projecte de disseny del nou institut, el Fustec, el Musical i Oh, Europa).

Recentment, un dels projectes desenvolupats en aquesta FIC, el CUC, ha obtingut el Premi Emili Teixidor de Didàctica de la Literatura de la Fundació Miquel Martí i Pol de Roda de Ter. Aquest projecte va ser desenvolupat per l’equip de professors format per la Lourdes Aymerich, l’Ester Bayón, la Marta Capdevila, l’Àngels Barnadas, la Marta Reig, el Joan Brussosa, l’Anna Riera, el Pol Serrabassa i la Núria Bover, i el van dur a terme l’Anna Riera al primer trimestre i la Núria Bover al segon i tercer trimestres amb alumnes de primer d’ESO. És molt gratificant que un projecte desenvolupat al centre obtingui un premi, sobretot perquè posa en evidència la bona feina feta per tot el professorat. Enhorabona a tots!!!

Si voleu podeu veure el resultat final en següent vídeo: