L’esquiada de 2n d’ESO, un èxit

Del 19 al 21 de desembre d’aquest any 2022 s’ha dut a terme el tradicional viatge a la neu de l’Institut de Gurb, organitzat pel departament d’Educació Física. Un total de 79 alumnes de 2n d’ESO, acompanyats per 6 professors, han passat tres dies a Andorra, on han pogut gaudir de la neu i el bon temps que els ha acompanyat tots els dies.

Cada participant ha pogut escollir entre esquiar o fer snow. Han tingut dues hores de classe cada dia, que els han permès aprendre o perfeccionar aquests esports, i després moltes hores lliures per practicar i gaudir. A les tardes, han passejat per Andorra i també han visitat Caldea. L’allotjament ha estat a l’hotel Tulip Inn Delfos.

El viatge ha estat un èxit i tothom s’ho ha passat d’allò més bé. Des del centre ens agrada seguir apostant per aquest tipus de viatges, que permeten a l’alumnat practicar esport i gaudir tot fent pinya amb les companyes i companys. Donem les gràcies al departament d’Educació Física per l’organització del viatge, i també a tot el professorat acompanyant: Pere Vila, Jordi Fortet, Carola Montagut, Sandra Lacruz, Jonathan Muñoz i Agnès Uró. Moltes gràcies pel temps i il·lusió que dediqueu a l’alumnat i per fer possible l’esquiada un any més.

Galeria de fotografies