El projecte De font en font, a la UVic

El passat dilluns dia 19 de novembre, l’Institut de Gurb va ser convidat a presentar el projecte d’emprenedoria De font en font a la Universitat de Vic. Concretament, es va fer la presentació als alumnes de l’assignatura Innovació i investigació educativa del màster de CAFE.

Els encarregats de fer aquesta presentació van ser l’Albert Barniol, professor de la matèria i creador del projecte, la Maria Soto, de l’Associació Rosa Dilmé, vinculada al projecte des del primer any, i quatre exalumnes del centre, l’Ariadna Parés, l’Arnau Puntí, la Rut Casas i Zoe Torres, que són els qui van iniciar el projecte fa dos anys. Va ser una molt bona experiència per tothom!