Eleccions al Consell Escolar

Avui, dilluns dia 5 de novembre de 2018, s’inicia el procés per renovar una part dels membres del Consell Escolar del centre, que és el màxim òrgan de participació de la comunitat educativa.

Les eleccions al Consell Escolar es duen a terme cada dos anys. Aquest any, a l’Institut de Gurb ens cal renovar 5 representants del sector professorat, 2 representants del sector alumnes, 2 representants del sector famílies i 1 representant del sector PAS. Per fer-ho, seguirem el calendari següent:

• A partir d’avui, podreu trobar els censos electorals exposats al tauler d’anuncis del centre. Entre el 5 i el 8 de novembre es podran presentar les reclamacions a les inscripcions del censos electorals adreçant un escrit al director del centre. Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 14 de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.
  • Abans del dia 20 de novembre, es presentaran les diferents candidatures. Aquestes es podran presentar per escrit o bé per correu electrònic, a l’adreça a8068380@xtec.cat. L’imprès per presentar-se com a candidat es pot recollir a la secretaria del centre en horari de matí o bé es pot descarregar des d’aquest enllaç.
  • El dia 9 de novembre es farà el sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals.
  • Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 21 de novembre.
  • Les votacions es realitzaran els dies 27 i 28 de novembre, tal com s’indica a continuació:
Sector Data Hora Lloc
Professors 27/11/2018 15:00 Aula 4
Pares i mares  27/11/2018 7:30 a 15:00 Despatx 2
Alumnes  27/11/2018 8:00 a 10:00 Aules
Pas  28/11/2018 10:00 Despatx de secretaria
  • Finalment, el dia 21 de desembre es constituirà el nou Consell Escolar.

A continuació, us deixem informació interessant sobre el Consell Escolar: