Beques per al curs 2020-21

ALUMNES DEL CENTRE CURS 2019/20

Us adjuntem la informació relativa a la tramitació de beques del Consell Comarcal d’Osona per al curs 2020/21:

Vídeo de com signar la sol·licitud amb pdf

Termini per a totes les sol·licituds: 11 de juny de 2020

AJUTS DE LLIBRES, ACTIVITATS I MATERIAL ESCOLAR DINTRE L’HORARI ESCOLAR (adjuntem document informatiu)

*Procediment exclusiu per les famílies de Gurb i Sant Bartomeu del Grau. Les famílies de Santa Eulàlia i Muntanyola s’han de dirigir a la Mancomunitat.

Renovació:

Si ja vau demanar aquesta beca el curs passat, rebreu un missatge de correu electrònic amb un enllaç a un formulari de sol·licitud, que podreu omplir i enviar signat des d’un telèfon mòbil, una tablet o un ordinador. Us permetrà fer la renovació sense canvis o, si s’escau, amb canvis si ha canviat la vostra situació. Us recomanem que signeu la sol·licitud autoritzant el Consell Comarcal i el Departament d’Educació a realitzar les comprovacions, per tal de no haver de presentar papers. La sol·licitud és individual, per tant n’haureu de fer una per cada fill/a (no és una sol·licitud per família com abans). Un cop enviada la sol·licitud ja es considera presentada.

Si teniu dificultats, consulteu amb el vostre centre, per tal de resoldre dubtes o fer la renovació de forma presencial, amb cita prèvia.

Noves sol·licituds:

Cal que ompliu el pdf autoeditable Model 4 i l’envieu al correu electrònic de l’institut: preinscripcio20-21@institutdegurb.cat. Cal també presentar fotografia o còpia escanejada dels NIF/NIE de tots els membres de la unitat familiar. Us recomanem que signeu la sol·licitud autoritzant al Consell Comarcal i al Departament d’Educació a realitzar les comprovacions, per tal de no haver de presentar més papers.

Si teniu dificultats consulteu amb el vostre centre, per tal de resoldre dubtes o fer la sol·licitud de forma presencial, amb cita prèvia.

AJUTS DE DESPLAÇAMENT OBLIGATORIS I NO OBLIGATORIS

Renovació:

Cal que les famílies ompliu el pdf autoeditable Model 1 i l’envieu signat des d’un telèfon mòbil, una tablet o un ordinador, al correu electrònic de l’escola: preinscripcio20-21@institutdegurb.cat. No caldrà presentar el certificat de distància expedit per l’Ajuntament, doncs ja està en possessió del Consell Comarcal.

Noves sol·licituds:

Cal que les famílies ompliu el pdf autoeditable Model 1 i l’envieu signat des d’un telèfon mòbil, una tablet o un ordinador, al correu electrònic de l’escola: preinscripcio20-21@institutdegurb.cat. Cal adjuntar un certificat de distància expedit per l’Ajuntament on hi consti la distància en un sol sentit de la marxa entre el domicili de l’alumne/a i el centre.

SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR OBLIGATORI

Tot l’alumnat que sigui de renovació, és a dir que el curs 2019/20 hagués presentat la sol·licitud del servei, no caldrà que la família presenti novament la sol·licitud.  L’institut ja s’encarregarà de renovar automàticament aquests alumnes. En cas que hi hagi algun canvi ens ho comuniqueu al centre.

SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR NO OBLIGATORI (alumnes que abonen la taxa pública)

Cal que les famílies ompliu el pdf autoeditable Model Taxa i l’envieu signat des d’un telèfon mòbil, una tablet o un ordinador, al correu electrònic de l’escola: preinscripcio20-21@institutdegurb.cat. Adjuntem fulletó informatiu.