Avís d’actuació en cas de nevades

Benvolgudes famílies,

D’acord amb les prediccions de la Direcció General de Protecció Civil, es preveuen nevades pel proper dimarts 27 i dimecres 28 de febrer. Seguint les instruccions del Director dels Serveis Territorials a la Catalunya Central, el centre funcionarà amb normalitat mentre no es comuniqui el contrari. Els Ajuntaments dels diferents municipis ens aniran informant de la situació a cada moment. En cas que la neu provoqui problemes d’accessibilitat o de transport escolar, us n’informarem de seguida. Us demanem, doncs, que no us precipiteu a l’hora de venir a buscar els alumnes i espereu que sigui el centre qui us ho comuniqui.

Per més informació, podeu consultar el protocol de nevades que hi ha penjat a l’apartat de secretaria.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

L’Equip Directiu