Ajuts a l’escolarització curs 2021-22

Per facilitar-vos els tràmits i la gestió dels ajuts i serveis, i evitar al màxim la mobilitat i el risc de contagi de la COVID-19, enguany totes les sol·licituds de les diverses línies d’ajut es podran efectuar en línia (telemàticament).

Renovacions dels següents tipus d’ajuts:
  • Ajuts de llibres, activitats i material escolar dins de l’horari escolar
  • Ajuts de desplaçament obligatori i no obligatori
  • Servei de transport escolar obligatori (autobusos Sant Bartomeu del Grau, Santa Eulàlia de Riuprimer i Muntanyola)

En cas que ja hagis demanat algun d’aquests ajuts o serveis el curs 2020-21, rebràs un email o un SMS per tal que puguis fer la renovació directament de manera més àgil. Si no reps aquest correu o SMS, posa’t en contacte amb el teu centre educatiu.

Instruccions: Manual per a les famílies

Si teniu dificultats, poseu-vos en contacte amb secretaria per tal de resoldre dubtes o fer la renovació de forma presencial, amb cita prèvia.

Beques de material alumnat Mancomunitat La Plana

Aquest curs, per primera vegada, el Consell Comarcal d’Osona centralitza les sol·licituds de la línia de llibres, material i activitats en horari lectiu de tots els municipis de la comarca, per tal de donar un millor servei a les famílies i a les escoles. Així, doncs, l’alumnat de la comarca i les escoles d’Osona poden demanar ajudes des d’aquest portal (Municipis de la Mancomunitat La Plana i de l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal, Manlleu i Vic estan adherits en aquesta campanya conjunta).

Les famílies que havien demanat aquest ajut el curs 20-21 rebran un email del centre amb les instruccions per fer la sol·licitud.

Noves sol·licituds
  • Ajuts de llibres, material i activitats en horari lectiu
  • Ajuts de desplaçament
  • Servei de transport escolar
  • Servei de transport escolar no obligatori

En aquest cas, tot l’alumnat haurà de presentar la sol·licitud individual utilitzant el model taxa.  Aquest document es pot omplir des de l’ordinador, mòbil o tablet i signar digitalment. Un cop fet, cal desar el PDF i la família l’ha d’enviar per correu electrònic a secretaria@institutdegurb.cat.

També existeix l’opció que la família s’imprimeixi el model de sol·licitud, l’ompli en bolígraf, el digitalitzi (foto, escàner, etc.) i l’enviï a l’adreça de correu electrònic abans esmentada.

Terminis: