Segona part del taller familiar “Controlem a internet?”

Dimecres dia 22 de maig, es va dur a terme, a la Sala de Cultura de l’Ajuntament de Gurb, la primera part del taller Controlem a internet?, a càrrec d’Enric Bastardas. Es tracta d’un taller de dues sessions sobre l’ús responsable del món digital organitzat conjuntament per l’Institut de Gurb, les Escoles de Gurb i l’AMPA de les dues entitats, que va agradar molt al públic assistent. Podeu consultar el contingut de la primera sessió en aquesta presentació.

La segona sessió d’aquest taller es realitzarà el proper dia 6 de juny, també a les 7 de la tarda a la Sala de Cultura de l’Ajuntament de Gurb. És obert a tothom, i no és necessari haver assistit a la primera sessió per poder assistir a la segona, així que si us hi voleu inscriure, encara hi sou a temps. Ho podeu fer a través de l’enllaç següent:

Inscripcions

Tal com vam anunciar, el contingut d’aquesta segona sessió estarà obert als interessos dels assistents, per la qual cosa us demanem que, a través del formulari següent, escolliu el tema que us interessi més tractar el proper dia 6 de juny.

Escollir un tema

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!