Ja podeu reservar el vostre CD del musical d’aquest any!

La posada en escena del dia 13 de juny, junt amb l’enregistrament d’un CD, són els productes finals d’un projecte en què participen més de 200 alumnes de 1r a 4t d’ESO. Aquest any es compta amb la col·laboració de la cantant Ju.

El dia 13 de juny al pavelló de Gurb es posarà en escena el sisè musical de l’Institut. El títol d’aquest any és  No tinc talent, el musical, una obra inèdita escrita especialment per a aquesta data i en el procés de la qual ha participat la majoria d’alumnes de secundària de l’Institut de Gurb.  L’estrena tindrà lloc a les 9 del vespre, i la sessió serà oberta a familiars i a públic en general.

Les cançons del musical, escrites especialment per a l’ocasió pel professor de música del centre, Carles Planas Masramon, han estat enregistrades a l’estudi de gravació del gurbetà Ricard Puigdomènech, exmembre del grup Loquillo y los Trogloditas. El músic, a més d’haver produït el disc, toca la guitarra en els temes del CD. El piano va a càrrec del professor de música del centre; la bateria, d’Oriol Portet, i el baix elèctric, de Martí Nadales i Núria Bruch, tots tres alumnes de 2n d’ESO. Les veus són de l’alumnat de l’optativa de Musical i de la Coral de l’Institut.

Un dels singles del disc compta amb la col·laboració de la Ju. La cantant de Gurb canta, junt amb els alumnes de l’institut, la cançó Aretha, un dels vuit temes del disc. Aquest tema, que forma part del nucli del musical, va ser composat el dia que va morir Aretha Franklin, i parla en primera persona del somni de ser artista d’una de les protagonistes, que evoca Aretha i d’altres dives de la música com Whitney Houston i Billie Holliday, amb les quals s’emmiralla.

I per seguir fent boca, aquí teniu un avançament de dos temes més del musical, ‘Que res ens aturi’ i ‘Tu i jo’. No us el podeu perdre!

El CD es posarà a la venda el dia de l’estrena del musical, el 13 de juny, tot i que cal reservar-lo prèviament a través d’aquest enllaç abans del dia 10 de juny. El preu del compacte és de 10€, que es destinaran a cobrir les despeses del projecte.

Reserva el teu CD!