Nou protocol COVID

Us informem del nou protocol que tenim els centre educatius per gestionar els casos COVID.

Si es detecta un cas positiu de COVID, l’alumnat del grup classe de l’alumne/a positiu, com a contacte estret, haurà de seguir les instruccions següents:

• Alumnat immunitzat (pauta de vacunació completa o que han passat la COVID en els darrers 3 mesos): caldrà anar a una farmàcia a fer-se un TAR de manera gratuïta. En cas que doni negatiu, l’alumne/a es podrà reincorporar al centre amb normalitat.
  • Alumnat no immunitzat: no se’ls farà un TAR i s’hauran de confinar durant 7 dies.

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Cordialment,

Equip directiu