Intercanvi Holanda

Benvolgudes famílies,

Us compartim la presentació que hem utilitzat a la reunió del dia 21 de febrer per a la preparació de l’intercanvi amb els instituts de Zwolle i Groningen (Holanda):

Documentació

Documentació que cal lliurar abans del 31 de març:

Cal enviar tota aquesta documentació a través del formulari següent:

Lliurament documentació intercanvi Holanda

Documentació que cal lliurar abans de l’intercanvi

• Autorització dels Mossos d’Esquadra, que cal demanar als Mossos d’Esquadra o a l’Ajuntament. Per tramitar aquesta autorització, cal presentar la fotocòpia del DNI del pare/mare/tutor/a legal que signa l’autorització i la fotocòpia del llibre de família fins a la pàgina on apareix l’alumne. Cal lliurar l’original al centre.

Documentació que cal tenir en el moment de l’intercanvi

• DNI de l’alumne/a original.
  • Targeta sanitària europea original.
  • Autorització de medicaments, amb la recepta (només si cal prendre’s algun medicament).

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Cordialment,

Comissió de l’intercanvi