Carnaval 2023

Aquesta setmana, a l’Institut de Gurb hem celebrat la festa del Carnaval. L’organització de la festa ha anat a càrrec de l’alumnat de 4t d’ESO.

Els primers actes del Carnaval van tenir lloc de dilluns a dijous en forma de consignes:

• Dilluns vam venir al centre amb pijama.
  • Dimarts ens vam vestir d’esport.
  • Dimecres vam portar roba del color assignat a cada curs.
  • Dijous ens vam vestir de gala.

Divendres es va celebrar la gran festa del Carnaval, aquest any al carrer de l’Olivera. A partir de les 12:30, tothom es va començar a preparar ultimant les disfresses i repassant les coreografies pensades per l’ocasió. Seguidament, els grups van sortir al carrer on, un per un, van desfilar i representar un ball mentre lluïen la disfressa escollida davant del jurat, format per Josep Casassas, alcalde de Gurb, Josep Tauste, exconserge del centre, Laura Verdaguer, tècnica de joventut de l’Ajuntament de Gurb, i Marta Font, secretària del centre.

Les disfresses van estar totes molt ben pensades! L’equip docent i el PAS també hi van participar, aquest any disfressats d’obrers per celebrar l’alegria de la construcció del nou edifici.

Un cop acabades les representacions, el jurat va fer públic el veredicte. El premi a la millor disfressa se’l va emportar 1r B; el premi a millor actuació va ser per 1r A, i el premi a millor showman el va guanyar l’Ismael Kourdi de 2n C. Enhorabona!!!

Destaquem i agraïm la bona feina realitzada per l’equip organitzador del Carnaval i la gran implicació i participació de tot el centre. Gràcies a l’esforç de tothom, hem pogut gaudir d’un Carnaval en el qual s’han vist moltes rialles i molta cohesió de grup.

Us deixem un recull d’imatges de l’acte i el vídeo de les actuacions.

Imatges del Carnaval 2023