Es constituteix el nou Consell Escolar

Ahir, dimarts dia 11 de desembre, es va constituir el nou Consell Escolar de l’Institut de Gurb. Donem la benvinguda a l’Ona Creixans i el Gerard Morán com a representants dels alumnes, al Joan Martínez com a representant de les famílies, a la Laura Aguilera com a representant de l’AMPA i a la Núria Vidal, el Pere Vila, la Núria Capdevila, la Sílvia Cabarrocas i la Montse Ferrer com a representants del professorat.

Durant els propers dos anys, els membres del Consell Escolar seran els següents:

• Director: Francesc Giménez
  • Cap d’estudis: Guillem Riera
  • Secretària: Anna Collelldemont
  • Representants del professorat: Albert Barniol, Núria Samsó, Núria Vidal, Pere Vila, Núria Capdevila, Sílvia Cabarrocas i Montse Ferrer
  • Representant del PAS: Marta Font
  • Representants de les famílies: Jaume Salat, Lluís Baulenas i Joan Martínez
  • Representant de l’AMPA: Laura Aguilera
  • Representants dels ajuntaments: Joan Roca (Gurb), Carles Sunyol (Santa Eulàlia de Riuprimer), Emili Benito (Sant Bartomeu del Grau) i Imma Camprubí (Muntanyola)
  • Representant dels alumnes: Artur Figuerola, Ona Creixans i Gerard Morán

Des d’aquí, volem donar les gràcies a la Lídia Boix i l’Imma Vilamala per la seva tasca al Consell Escolar durant els darrers anys. Moltes gràcies per la vostra dedicació i participació.