El conseller Bargalló visita l’Institut

Divendres passat, dia 25 d’octubre, el conseller d’educació Josep Bargalló va visitar l’Institut de Gurb. El van acompanyar en la visita la directora dels serveis territorials de la Catalunya Central, Dolors Collell, l’alcalde de Gurb, Josep Casassas, i el director del centre, Francesc Giménez.

El conseller va visitar algunes classes, a través de les quals va poder conèixer alguns dels projectes que es duen a terme al centre, com és el projecte de participació i el projecte lingüístic, i va parlar amb l’equip directiu, el professorat i, sobretot, l’alumnat del centre. El conseller es va mostrar molt interessat en escoltar la veu de l’alumnat en tot moment.

El tema principal de la visita va ser la construcció del nou edifici. El conseller va confirmar que la Generalitat té el projecte a punt, que té reservats els 4,9 milions d’euros que costaran les obres i que té tots els processos administratius engegats perquè la construcció de l’edifici sigui una realitat en breu.  Si tot va sobre el previst, les obres s’iniciaran el proper any 2020 i s’acabaran el 2022.

A banda de la seva visita a l’Institut, el conseller va visitar Les Escoles de Gurb, on va dinar, i també va visitar l’Ajuntament del municipi.

Agraïm al conseller la seva visita al centre i esperem amb il·lusió l’inici de les obres del nou edifici de l’institut.

Podeu veure més imatges d’aquesta visita a la nostra galeria.

Diferents mitjans de comunicació de la comarca han publicat la notícia:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *