El Consell Escolar aprova les noves NOFC 2019-20

Ahir, dimarts dia 22 d’octubre, el Consell Escolar del centre va aprovar les noves Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC) per aquest curs 2019-20, un document estratègic essencial per al bon funcionament del centre que descriu tota l’estructura organitzativa del centre, els aspectes relacionats amb la participació de la comunitat escolar en la vida del centre, la gestió de la convivència i el procediment que s’ha de seguir en cas de queixes, suggeriments o reclamacions, entre d’altres.

L’elaboració d’aquestes NOFC ha estat coordinada des de la Comissió de Qualitat i ha comptat amb la participació del claustre i de molts altres membres de la comunitat educativa, com el PAS, l’AMPA i el mateix Consell Escolar.

Us convidem a fer-ne una lectura!