La postal de Nadal de l’Institut de Gurb

Aquest any, els alumnes de 1r i 3r d’ESO, des des l’assignatura d’Educació visual i plàstica, han participat en un concurs de disseny de postals de Nadal. Per crear-les, han utilitzat tècniques pictòriques i pop-up, i, sobretot, molta creativitat. Els resultats han estat tan bons que ha estat molt difícil seleccionar les quatre postals finalistes.

Les finalistes han estat les postals de la Jana Torras i l’Irina Saïfz de 3r i l’Arola Juncarol i l’Andrea Caballero de 1r. Per decidir quina d’elles seria la guanyadora, el centre va organitzar una votació popular, en la que tots els alumnes de 1r i 3r van poder expressar la seva opinió.

Finalment, la postal guanyadora va ser la de l’Andrea Caballero:

Avui, el director del centre, Francesc Giménez, ha lliurat el premi a l’alumna guanyadora. Moltes felicitats!

Amb aquesta postal, l’Institut de Gurb us desitja unes bones festes i un molt feliç 2019!